En sitten onnistunut saamaan ääntä pois. Yritin iltalenkkiä testatakseni asiaa, mutta hetken ajon jälkeen ääni alkoi kuulumaan ja tuntumaan jälleen. Voi olla, että uusi O-rengas hajosi samantien, mutta en kertakaikkiaan viitsinyt ruveta pimeässä asiaa selvittämään. Penkkiä ketju ei ainakaan hankaa, eikä jatkuvasti mitään muutakaan, välillä on hiljaista, mutta jossain kohtaa jokin mättää.
Hyvä juttu on, että ajoasento tuntui aivan loistavalta. Ja penkki on nyt niin edessä, että voin ehkä saada koirani mahtumaan tavaratilaan, jos se siellä suostuu pysymään. Minusta tuntuu, että penkin siirto eteenpäin on parantanut Mangon ajo-ominaisuuksia. Liukkaalla siirto tietysti vie entisestään painoa pois takarenkaalta, mutta jää nähtäväksi, onko asiasta oikeasti haittaa.
Ajovalot ovat aivan loistavat. Neliskanttinen valokeila valaisee koko jalkakäytävän ja riittävän pitkälle, jotta kuopat näkee ajoissa. Mangossanihan on tuplavalot. Nyt pitää vaan hankkia jättikokoinen litium akku, jotta valoja voi oikeasti polttaa 5-6 h täydellä teholla vaikka olisi kylmäkin keli.
Kilometrejä 690 km.