Vaivauduin irroittamaan ketjuohjaimen. Ja totean seuravaa: paska osa. Se on hajonnut ja tällaisella rakenteella hajoaa jokakerta kun O-rengas katkeaa. O-rengas sijaitsee urassa joka on uurrettu pehmeään muoviin. Nyt ketju-ura on yhdestä kohtaa n. 2 cm matkalta rutussa. Mikään O-rengas ei siis tule pysymään paikallaan. Lisäksi mokoma rissa pyörii hävyttömän huonosti, mikä varmasti nopeuttaa O-renkaan kulumista.
Tilasin sitten Iclettalta kunnon hammaspyörillä varustetun ketjuohjaimen ja siihen ketjupidikkeen jatkokappaleineen. Hintaa kertyi postimaksuineen 135 €. Aikamoinen pylpyrä. Tosin otin titaanimallin, kun nyt kerran lähdettiin virittelemään niin viritellään sitten kunnon osilla. Mukavaahan olisi, jos Terracyclen osa ei mahtuisikaan paikalleen, se kun on 5 mm suurempi halkaisijaltaan.
Aurinko paistaa ja pyörä vaan seisoo.
David Hembrow on lähtenyt pois, luin Recumbentblogista. Oli ollut töissä 18 kk. Vaikea sanoa, onko asia hyvä vai huono. Kuitenkin samasta tekstistä selvisi, että hän on tehnyt englanninnoksen "Mangon Operaattorin manuaalista". Eipä ole perkele sitä minulle tarjottu luettavaksi. Täytynee kysyä, josko kuuluisin julkaisun kohderyhmään. Kunhan nyt ensin tulee vastaus kysymykseen, että ovatko koskaan kokeilleet käyttää hammastettua idleriä, ja miksi se ei ollut parempi kuin nykyinen. Sinnerligfiestgaragen suunnalta ei kannata kysyä montaa asiaa kerrallaan, silloin eivät koskaan vastaa kun osaan kysymyksistä, olen huomannut.
No, "onneksi" on pihatöitä niin paljon ettei tekemisestä tule pulaa, vaikka Mango seisoisi kaksikin viikkoa.