torstai 26. toukokuuta 2011

Behold The HammerTruck!

Kuvia tulossa, kunhan nyt ensin kerkeän niitä ottamaan. Alkoi vaan harmittamaan, kun aina sama Blogiteksti kummittelee peukalonpääkuvissa.



Mittakaavaa luomassa kaksi 10 litran kastelukannua. 


Pussukka rungon keskellä tuli kaupan päälle. Se on osoittautunut loistavaksi peliksi. Lompakko, avaimet ja kännykkä on helppo sujauttaa sinne. Ja siellä kulkevat myös ne muutamat työkalut, joita vielä tarvitset vaihteiston hienosäätöön. Juomapuolloteline ja jalka on ostettu suomesta. 



Motonetistä ostetun geneerisen lokarin kiinnitysrauta taipui helposti kiertämään jarrukengän. 


Ketjulla riittää pituuttta, ajaessa se heiluu sinne sun tänne, mutta en ainakaan vielä voi väittää sen vaikuttavan vaihteiston toimintaan. 


Kastelukannuja menisi kyytiin helposti neljä ja viideskin vielä varmaan mahtuisi, ja tietysti toiselle puolelle vielä sama satsi. Penkki on aika makee, eipä enää pallit puudu. Suosittelen!





Etupäässä poikkiputki oli niin kaukana lokasuojasta, että se piti kiinnittää nippusiteillä takaosastaan kiinni. Muutoin se olisi lähtenyt pyörimään renkaan mukana. 


Pari kauppareissua on tullut tehtyä ja homma toimii kuten oli luvattukkin. Ajettavuus on loistava, vaihteita riittää alapäässä, jalat yltävät hyvin maahan valoissa odotellessa, kokonaisuudessaan kauppakassien painoa ei edes huomaa kuin niitä kyytiin nostaessa. 


Sääli, että pyörä maksaa niin pirusti, kaikki pyörää arkielämässään käyttävät tarvitsisivat juuri tällaisen. Mutta eihän suuri kansainvälinen pyöräteollisuus jaksa vaivautua, tehdään vain kaikkea muuta paitsi ei käytännöllistä. Toisaalta, eihän RANS:kaan ole ymmärtänyt lokarien ja ketjusuojan tarvetta, ne olisivat tulleet lisävarusteina erikseen tilaamalla ja väärillä pulteilla.